הטרדה מינית ע"י רופא או פסיכולוג או פסיכיאטר או מטפל אלטרנטיבי

הולכים ומתרבים מקרים של הטרדה מינית ע"י רופא או פסיכולוג או פסיכיאטר או מטפל אלטרנטיבי כזה או אחר. הטרדה מינית ע"י כל אלו היא חמורה מאד והיא מתבצעת תוך ניצול ציני של האמון המקצועי שהמטופלת או המטופל נותנים בהם בעת שהם מרגישים במקום הכי בטוח וסומכים על הרופא או הפסיכולוג או הפסיכיאטר שיטפלו בהם בצורה המקצועית ביותר והטובה ביותר ולא ינצלו את העדיפות שיש להם במסגרת יחסי המרות שקיימים בינם כמטפלים לבין המטופלת או המטופל.

הטרדה מינית על ידי רופא, פסיכולוג, פסיכיאטר או מטפל אלטרנטיבי

המטופלת או המטופל נמצאים במצב בעייתי וחוששים להגיב על מה שנראה להם כהטרדה או כטיפול שספק אם הפרוטוקול דורש אותו ובכך להכעיס את הרופא או הפסיכולוג או הפסיכיאטר ולסכן את מערכת היחסים העדינה הקיימת ביניהם. ככל שאכן הרופא או הפסיכולוג או הפסיכיאטר או המטפל עוברים את גבולות המותר, הם עושים זאת תוך שימוש במניפולציות רגשיות ובאופן מתוחכם שלמטופלת או למטופל קשה להבחין בו בזמן אמת.

מהמצב הקשה הזה יש מוצא!!

עו"ד דורון ויינרייך מתמחה בייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית ע"י רופא, הטרדה מינית ע"י פסיכולוג,  הטרדה מינית ע"י פסיכיאטר או הטרדה מינית ע"י כל מטפל אחר. לעתים הקו מאד דק בין אסטרטגיית טיפול מסוימת לבין הטרדה מינית ע"י רופא או פסיכולוג או פסיכיאטר או מטפל כזה או אחר. עו"ד דורון ויינרייך יודע להגדיר את הקו הזה והאם הוא נחצה. קיימים מקרים ברורים אבל קיימים גם מקרים מעורפלים וחשוב להבחין ביניהם ולפעול בנחישות ובתקיפות נגד הפוגע.

הטרדה מינית ע"י רופא  (שרובם אנשי מקצוע הגונים וטובים) יכולה להתבצע תחת מסווה של בדיקה מיותרת שמלווה בנגיעות מיותרות ולעתים בחדירות מיותרות, או להתבטא בפרידה "חמה" מידי או באמירות בעלות אופי מיני שלא היו אמורות להיאמר. הטרדה מינית על ידי רופא יכולה להתבצע גם בחלק מבדיקה שכן מחויב המציאות אבל הרופא לוקח אותה למקומות שהיא לא היתה אמורה להגיע אליהם.

בכל מקרה של חשד של המטופלת שאולי הרופא חצה גבולות, הצעד הנכון הוא לפנות לעורך דין דורון ויינרייך ולהגיע בדחיפות לפגישה. לעו"ד ויינרייך ניסיון רב בייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית על ידי רופא או פסיכולוג או פסיכיאטר או מטפל אלטרנטיבי.

עורך דין דורון ויינרייך מתמחה באופן בלעדי בייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית, תקיפה מינית  ועבירות מין ואינו מייצג את הפוגעים בשום אופן ובשום מחיר.

תאמו פגישה עם עורך דין דורון ויינרייך כבר בימים הקרובים.

מה היה לנו עד עכשיו?
מידע נוסף בנושא

המידע באתר זה רלוונטי, חשוב ומועיל ככל שיהיה, אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, אינו מהווה עידוד לנקוט בפעולה משפטית או להימנע ממנה וכמובן אינו תחליף לפגישה אישית, רגישה, אמפתית ודיסקרטית עם עורך דין דורון ויינרייך. כל נקיטת פעולה או הימנעות ממנה מבלי להתייעץ לפני כן עם עורך דין הינה על אחריות מבצע הפעולה או הנמנע ממנה בלבד.