הטרדה מינית על ידי רופא, פסיכולוג ומטפל

הטרדה מינית על ידי רופא, פסיכולוג, פסיכיאטר ומטפל הינה תופעה בה אנו נתקלים מעת לעת והיא עלולה לקרות גם במהלך טיפול אצל מטפל שאינו רופא (טיפול ברפואה משלימה, טיפול פרא רפואי, עיסוי וכו'). בחלומות המסוייטים ביותר, המטופלים לא לוקחים בחשבון שהם יוטרדו מינית באחד המקומות הבטוחים ביותר שאמורים להיות.

 

הבלגה, הרכנת ראש ורגשי אשם משרתים רק את הפוגע. אין סיבה בעולם שהוא לא ישלם על הפגיעה בכם ובכבודכם ביוקר ובהקדם האפשרי! החזירו לעצמכם את השליטה במצב ובצעו כבר עכשיו את הצעד הראשון. פנו לעורך דין דורון ויינרייך לתאום פגישה כבר בימים הקרובים ונגבש עבורכם ואתכם את המהלך הדיסקרטי המתאים ביותר למקרה ולאינטרסים שלכם.

 

גורם מטפל שמנצל את תפקידו לביצוע הטרדה מינית

ההטרדה המינית  על ידי הרופא  או המטפל יכולה להיות באופן של הצעת הצעות בעלות אופי מיני, או אמירת התייחסויות ביחס למינו או מיניותו של המטופל ונפוצות יותר תופעות שבהן הרופא או המטפל מקיים עם המטופל מגע פיזי לכאורה במסווה של חלק מהטיפול, בעוד שאין שום קשר בין הטיפול שאותו מטפל אמור לבצע לבין אותו מגע שהוא מבצע מתוך כניעה ליצריו ותוך ניצול האמונה העיוורת שיש למטופל כלפיו, כחלק בלתי נפרד מהמערכת המובנית בין רופא לפציינט או בין מטפל כלשהו לבין מטופליו.

המעשים הללו חמורים ביותר ויש להילחם בהם בכל הכלים החוקיים האפשריים – כמובן תוך התאמה לפרטים הספציפיים של המקרה, הרופא והמטופל והאינטרסים של המטופל וזאת בחוכמה ועל פי רוב באופן דיסקרטי.

יודגש שאין בדברים במאמר זה כדי להטיל דופי כללי ברופאים או במטפלים באשר הם ואין כל ספק שרובם המכריע עושה מלאכתו נאמנה.

מאמר זה נועד כדי להבהיר מעט את התופעה של הטרדה מינית על ידי רופא או במהלך טיפול רפואי או אחר – תופעה בה אני נתקל  שוב ושוב כעורך דין שלפני שנים בחר לעסוק במלוא זמנו אך ורק בייצוג של נפגעות ונפגעי הטרדה מינית/תקיפה מינית/עבירות המין השונות.

הטרדה מינית על ידי רופא, פסיכולוג ומטפל
הטרדה מינית על ידי רופא, פסיכולוג ומטפל

מה לעשות במקרה של הטרדה מינית במהלך טיפול רפואי, פסיכולוגי, נפשי או פרא-רפואי?

לפנות בהקדם האפשרי לעו"ד דורון ויינרייך שתחום מומחיותו הינו ייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית, לרבות במקרים של הטרדה מינית על ידי רופא (כולל פסיכיאטר) או פסיכולוג או מטפל אחר.

מיותר לציין את החשיבות הרבה של התמצאות בפרטים הקטנים של החוק והפסיקה בתחום זה – הרבה פעמים ההבדל בין הצלחה לכישלון מצוי בפרטים הללו. לכן באפשרותי לעזור לנפגעות ונפגעי ההטרדה המינית לאפיין את המשמעות המשפטית של המקרה שקרה להם ואת האפשרויות החוקיות העומדות לרשותם וכן לעזור להם לגבש את הפתרון המועדף עליהם בהתאם לרגישויות הרבות הקיימות אצלם ולמאפיינים של אותו מקרה.


איך אבחר בעו"ד הטוב ביותר עבורי?

חשוב להקפיד שבחירתך בעו"ד שייצג אותך בעניינים כל כך רגישים תהא לאחר שהגעת למסקנה שמבחינה מקצועית יש לאותו עו"ד את הניסיון הטוב ביותר ואת הסיכוי הטוב ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר במקרה שלך ומבחינה אנושית יש לו את היכולת הרגשית לתמוך בך וללוות אותך באופן צמוד ושוטף בעניינים כל כך חשובים ורגישים במהלך תקופה כל כך קשה.

המידע באתר זה רלבנטי וחשוב, אך מועיל ככל שיהיה, הוא אינו תחליף לפגישה אישית, רגישה, דיסקרטית ואמפטית עם עורך דין דורון ויינרייך שמתמחה באופן בלעדי בייצוג נפגעות ונפגעים ולעולם אינו מייצג את הפוגעים בשום אופן ובשום מחיר.

התקשרו לקביעת פגישה עם עו"ד דורון ויינרייך כבר לימים הקרובים.

שאלות ותשובות בנושא הטרדה מינית על ידי רופא

בוודאי, ההליך הפלילי אינו הליך לפיצוי כספי אלא הליך עונשי שהמדינה מקיימת נגד הפוגע (במיעוט מקרים שבהם מוגש כתב אישום- עפ"י הסטטיסטיקות המפורסמות, בקרוב ל90% מהמקרים התיק הפלילי נסגר מחוסר ראיות).

לעומת זאת, ההליך האזרחי הינו הליך לפיצוי כספי והוא מוכוון פיצוי כספי שיאפשר לנפגעות ולנפגעים לשקם את עצמם וכן להעניש קשות את הרופא או הפסיכולוג או המטפל שפגע בהם.

באתר שלי מידע רב נוסף שאני מזמין אתכם לקרוא. יחד עם זאת אין להסתמך על המידע הזה בשום אופן בקבלת החלטה על הפעולה בהם תנקטו שכן הוא לא מהווה ייעוץ משפטי אלא מידע כללי שאינו מותאם למקרה הספציפי שלכם.

תאמו איתי פגישה ביום יומיים הקרובים ואוכל לתרום מניסיוני הרב בטיפול בנפגעות ונפגעים מהטרדה מינית על ידי רופא או פסיכולוג או מטפל כלשהו.

חשוב ביותר לפנות אלי לייעוץ לפני נקיטה בצעד כלשהו. יש פרטים רבים שתלויים ב- DNA של המקרה הספציפי וחשוב להתאים את הפתרון ואת אסטרטגיית הפעולה למקרה הספציפי.

תלונה היא רק אפשרות אחת מבין כל האפשרויות וקל לעשות טעויות שנובעות מחוסר ניסיון או מחוסר ידע ואז מאוחר מידי לתקן.

אשמח לתרום מניסיוני הרב ולעזור לכם לבצע את המהלך הנכון בזמן הנכון. קראו מידע חשוב באתר ותאמו איתי פגישה כבר ליום יומיים הקרובים.

הרקע הרפואי שלך אינו רלבנטי בכלל להטרדה המינית, הפגיעה המינית או עבירות המין שהרופא ביצע וחשיפתו מבלי שוויתרת על החיסיון אסורה לחלוטין.

מניסיוני הרב במקרים של הטרדות מיניות או פגיעות מיניות או עבירות מין שבוצעו על ידי רופא, החיסיון הרפואי אינו מופר במקרים כאלה.

ללא קשר, ברוב המקרים הרופא מבקש להגיע להסדר של פיצוי חוקי מחוץ לכותלי בית המשפט ואז הפרשה מסתיימת בכך שהוא משלם לנפגעת או הנפגע סכום פיצוי גבוה וכך הוא נענש קשות מבלי שמוגשת תביעה ומבלי שמתקיימים דיונים בבית המשפט.

באתר שלי מידע רב נוסף כולל מכתבי תודה מנפגעות הטרדה מינית ועבירות מין שבוצעו על ידי רופא, צרו קשר וניפגש כבר ביום יומיים הקרובים.

ככל שהתיק מאפשר זאת, אני משתדל להקל על הלקוחות ולחלק את שכר הטרחה לחלק עיקרי שהוא אחוזים מההצלחה ועוד חלק בסיסי שמשולם ללא קשר להצלחה.

ככלל שכר הטרחה מאד תלוי במאפיינים הספציפיים של המקרה כפי שהוא מתברר לי במהלך פגישת הייעוץ.

בכל מקרה אין התחייבות מראש לתשלום שכר טרחה והלקוח בפגישת הייעוץ מקבל את הפרטים וחופשי לקבל כל החלטה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר ולתאם פגישת ייעוץ ליום יומיים הקרובים.

מה היה לנו עד עכשיו?
מידע נוסף בנושא

המידע באתר זה רלוונטי, חשוב ומועיל ככל שיהיה, אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, אינו מהווה עידוד לנקוט בפעולה משפטית או להימנע ממנה וכמובן אינו תחליף לפגישה אישית, רגישה, אמפתית ודיסקרטית עם עורך דין דורון ויינרייך. כל נקיטת פעולה או הימנעות ממנה מבלי להתייעץ לפני כן עם עורך דין הינה על אחריות מבצע הפעולה או הנמנע ממנה בלבד.