עורך דין עבירות מין

כאשר מדובר בעבירות מין שמהוות את אחת הפגיעות הקשות ביותר בגוף ובנפש, אם לא הקשה ביותר, חשוב לפנות לעורך דין עבירות מין דורון ויינרייך שמתמחה באופן ייחודי בייצוג נפגעות ונפגעי עבירות מין ואינו מייצג את הפוגעים בשום אופן.

 

 

מהי עבירת מין?

 עבירות מין הינן מעשים מיניים הנעשים באדם אחר ונעות על פני טווח חומרה שבצידו האחד העבירות המילוליות שנחשבות לעבירות היותר קלות ובצידו השני מעשים כמו אינוס ומעשי סדום הנחשבים לעבירות היותר חמורות. בין שני קצות הטווח הזה קיימות עבירות נוספות כמו למשל מעשה מגונה.

 

מהו מעשה מגונה?

 מעשה מגונה מוגדר בחוק כמעשה לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ובדרך כלל כולל נגיעות אסורות בגופו של אדם שאינן עולות כדי אינוס או מעשה סדום. יחד עם זאת מעשה מגונה אינו מחייב נגיעות ויש מעשים הנחשבים כמעשה מגונה מבלי שנכללות בהם נגיעות אסורות כמו למשל התערטלות או צילום אדם בשירותים.

עורך דין עבירות מין
עורך דין עבירות מין

תביעת פיצויים על ידי עו"ד עבירות מין

לכל המעשים הנ"ל יש משמעות פלילית (הקרבנות/הנפגעים זכאים להגיש תלונה במשטרה, המשטרה חוקרת ומגישה ממצאי חקירה לפרקליטות והפרקליטות מחליטה אם להגיש כתב אישום וככל שכן, זוהי תביעה פלילית של המדינה נגד התוקף, כשמעמדם של הקרבנות הינו של מתלוננים בלבד ואין להם כמעט השפעה על כל התהליך)

ומשמעות אזרחית [הקרבנות/הנפגעים זכאים לנהל נגד התוקף הליך אזרחי (תביעה או מו"מ מחוץ לכותלי ביהמ"ש) לקבלת פיצויים בעקבות התקיפה המינית והם בעלי מעמד של תובע או תובעת המקנה להם שליטה מלאה על התהליך. הפיצויים יכולים להתקבל גם במסגרת הליכים חוץ משפטיים כמו למשל גישור].

הקרבנות/הנפגעים יכולים לנקוט בהליך הפלילי ו/או בהליך האזרחי, במקביל או אחד לאחר השני, יש לכך משמעויות שונות ומגוונות והשיקולים איך לפעול הינם שיקולים משפטיים ואסטרטגיים שהנפגע או הנפגעת צריכים לקבל ביחד עם עו"ד שזהו תחום מומחיותו.


פנייה למומחה בתחום עבירות מיניות – עורך דין עבירות מין

בכל תחום משפטי יש אוקיאנוס של מידע שקריטי שעו"ד יכיר אותו: ישנם חוקים ותקנות שחשוב להכיר כל אות ופסיק בהם, יש אין סוף פסקי דין רלבנטיים שחשוב להכיר כל שורה בהם ויש את הנסיון המצטבר ממאבקים בתחום זה עם הצד השני. התוצאה המשוקללת של כל אלה הינה יתרון משמעותי לעומת כל עורך דין שאינו מומחה בתחום ועוסק אך ורק בתחום זה. לעו"ד מומחה בתחום יש ארגז כלים הנותן לו יתרון משמעותי לעומת עו"ד שאינו כזה והוא יכול לייצג את נפגעי ונפגעות עבירות מין בצורה הנותנת להם סיכוי טוב יותר לתוצאה טובה יותר.

 

איך לבחור בעורך דין המתאים ביותר?

חשוב להקפיד שבחירתך בעו"ד שייצג אותך בעניינים כל כך רגישים תהא לאחר שהגעת למסקנה שמבחינה מקצועית יש לאותו עו"ד את הניסיון הטוב ביותר ואת הסיכוי הטוב ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר במקרה שלך ומבחינה אנושית יש לו את היכולת הרגשית לתמוך בך וללוות אותך באופן צמוד ושוטף בעניינים כל כך חשובים ורגישים במהלך תקופה כל כך קשה.

עורך דין דורון ויינרייך מתמחה באופן בלעדי בייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית, תקיפה מינית ועבירות מין ואינו מייצג את הפוגעים בשום אופן ובשום מחיר.

תאמו פגישה עם עורך דין דורון ויינרייך כבר בימים הקרובים.

שאלות ותשובות בנושא עורך דין עבירות מין

עבירות מין אלו עבירות הנחשבות חמורות ביותר בדין הפלילי הישראלי. מדובר על מעשים מיניים שאדם מבצע באדם אחר, היכולות לנוע החל מאמירות מילוליות הנוגעות לתחום המיני ולמיניות של אדם, דרך עבירות של מעשה מגונה, ועד עבירות כמו אונס ומעשי סדום, הנחשבות לעבירות המין החמורות ביותר.
כן. אדם שביצעו כנגדו עבירות מין רשאי להגיש תלונה במשטרה בגין אותן עבירות. תפקידה של המשטרה הוא לחקור את התלונה ולהגיש את ממצאי החקירה שלה לידי הפרקליטות, ואילו הפרקליטות תפקידה להחליט האם ניתן להגיש כתב אישום פלילי כנגד התוקף שביצע את המעשים המיוחסים.
כן. בנוסף להליך הפלילי, אדם שבוצעה כנגדו עבירת מין רשאי להגיש תביעה לבית משפט אזרחי, על מנת לקבל פיצויים בעקבות עבירת המין. את התביעה האזרחית ניתן להגיש במקביל להגשת התביעה הפלילית, או אחת אחרי השנייה, לפי שיקולים שונים של הנפגע ושל הגורם המקצועי שמייעץ למתלונן.
כן. עורך דין עבירות מין הוא הגורם המקצועי המומחה בתחום זה, ויוכל להשתמש בניסיון הרב שלו על מנת להגיש את התביעה בצורה האיכותית והאסטרטגית ביותר. כמו כן, לאור ניסיונו הרב, הוא יוכל להדריך אותך כיצד להתמודד רגשית עם הסיטואציה הקשה והעלאת הטראומות שעברת בבית המשפט.
לא. בהרבה מאד מקרים ניתן להגיע בזמן קצר יותר להסכמי פיצוי גבוהים יותר במו"מ ישיר בין הצדדים מחוץ לכותלי בית המשפט. עורך דין עבירות מין שיש לו ניסיון רב בתחום זה יוכל לתת לנפגעי העבירה ייעוץ חשוב מאד וכן לנהל מטעמם את כל המהלך ואת המו"מ עד לחתימת ההסכם.
מה היה לנו עד עכשיו?

המידע באתר זה רלוונטי, חשוב ומועיל ככל שיהיה, אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, אינו מהווה עידוד לנקוט בפעולה משפטית או להימנע ממנה וכמובן אינו תחליף לפגישה אישית, רגישה, אמפתית ודיסקרטית עם עורך דין דורון ויינרייך.

עו"ד דורון ויינרייך מתמחה באופן בלעדי בייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית, תקיפה מינית ועבירות מין ואינו מייצג את הפוגעים בשום אופן ובשום מחיר. כל נקיטת פעולה או הימנעות ממנה מבלי להתייעץ לפני כן עם עו"ד דורון ויינרייך הינה על אחריות מבצע הפעולה או הנמנע ממנה בלבד.

צרו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: