הטרדה מינית באינטרנט

הטרדה או פגיעה מינית לא חייבות לקרות בסמטה חשוכה, בפינה נידחת, באזור מוזנח בפאתי העיר, ולמטריד בד"כ אין סימנים חיצוניים סטראוטיפים כמו צלקת או עיניים מטורפות ושטופות זימה. הטרדה מינית יכולה להתרחש במקומות היפים, הנקיים והמרכזיים ביותר והמטרידים בד"כ נראים נורמטיביים לגמרי ושייכים לכל השכבות הסוציו אקונומיות וכל הסטאטוסים החברתיים המרכיבים את החברה הישראלית, לרבות הבכירים ביותר. הטרדה מינית באינטרנט היא דוגמא לכך.

 

 

הבלגה, הרכנת ראש ורגשי אשם משרתים רק את הפוגע. אין סיבה בעולם שהוא לא ישלם על הפגיעה בכם ובכבודכם ביוקר ובהקדם האפשרי! החזירו לעצמכם את השליטה במצב ובצעו כבר עכשיו את הצעד הראשון: פנו לעורך דין דורון ויינרייך לתאום פגישה כבר לימים הקרובים לגיבוש המהלך הדיסקרטי המתאים ביותר למקרה ולאינטרסים שלכם.

 

הטרדה מינית אז והיום

אם פעם לצורך הטרדה מינית היה חייב להתבצע מפגש פיזי בין המטריד למוטרדת (ברוב המכריע של המקרים, אך לא בכולם, המטריד הוא גבר והמוטרד היא אישה), הרי בשנים האחרונות הולך וגדל מספר המקרים בהם ההטרדה המינית מתבצעת מבלי שהמטריד רואה את המוטרדת ומבלי שהם נמצאים באותה סביבה פיזית: ההטרדה הזו מתרחשת בסביבה וירטואלית מקוונת- עפ"י רוב הטרדה מינית באמצעות האינטרנט.

 

הטרדה מינית באינטרנט

הטרדה מינית באינטרנט, הינה תופעת המאפיינת את ההתפתחות הדרמתית שחלה בשנים האחרונות בתחום האינטרנט והעולם המקוון והיא יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות צ'טים למיניהם באי מייל, ברשתות החברתיות למיניהן כמו למשל WhatsApp, Facebook ובעוד אין ספור זירות וירטואליות הצצות חדשות לבקרים כפטריות אחרי הגשם. למען הנוחות כל אלו יכונו להלן בשם כולל: "הטרדה מינית באמצעות האינטרנט").

הטרדה מינית באינטרנט
הטרדה מינית באינטרנט

מהן הטרדות מיניות באינטרנט?

הטרדה מינית באינטרנט יכולה לכלול לא רק העברת מסרים מיניים מילוליים אסורים אלא גם משלוח תמונות פורנוגרפיות, צ'טים הכוללים מעשים מיניים, מעשים מגונים וכיו"ב ועוד. ההטרדה המינית באמצעות האינטרנט הינה מסוכנת לא פחות מהטרדה מינית אחרת וזאת משום הקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן לבצע אותה ומשום הכמות העצומה של אנשים שהמוטרדת עלולה להיחשף אליה, כל אלה בלחיצה אחת הרת גורל: SEND… !!!

ההטרדה המינית באמצעות האינטרנט מסוכנת גם בגלל שהצדדים לשיחה לא רואים אחד את השני, מה שמאפשר למטרידים למיניהם להתחזות לאחרים כדי למשוך את המוטרדות לשיחות בעלות אופי מיני והשיחות הללו מגיעות להצעות בעלות אופי מיני שהרבה פעמים עלולות להסתיים בפגישה לא רצויה ובמעשים מגונים ואף אונס.

 


עורך דין דורון ויינרייך מתמחה באופן בלעדי בייצוג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית, תקיפה מינית  ועבירות מין ואינו מייצג את הפוגעים בשום אופן ובשום מחיר.

תאמו פגישה עם עורך דין דורון ויינרייך כבר בימים הקרובים.

הטרדה מינית היא פגיעה באדם אחר בהקשר מיני. למרות שהאינטרנט לא מחייב מפגש בין אנשים, או אפילו מראה האחד של השני, הטרדות מיניות יכולות להתרחש גם דרך האינטרנט ויש לכך ביטויים וסכנות רבות.

אנשים אשר מעבירים באינטרנט לאדם אחר התייחסויות או הצעות בעלות אופי מיני אשר פוגעים ואסורים לרבות תמונות או סרטונים בעלי אופי מיני. כמו כן, אסורות גם הטרדה מינית באמצעות שיחות צ'אט או וידאו תוך ביצוע מעשים מגונים או התייחסויות מבזות או מטרידות.

מכיוון שאין באינטרנט מפגש או מגע פיזי בין הצדדים , הטרדה מינית באינטרנט לכאורה קלה יותר לביצוע ועל כן היא מסוכנת. לעיתים, אנשים מרגישים הרבה יותר חופשיים לעשות דברים אסורים בגלל שהם לא רואים את הצד השני ויכולים לפגוע מינית בקלות רבה יותר ובהרבה אנשים בעת ובעונה אחת.

הטרדה מינית באינטרנט היא הטרדה מינית לכל דבר ועניין. פנו עוד היום לעורך דין שזה תחום התמחותו והתחילו תהליך של הענשת מי שפגע בכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
מידע נוסף בנושא

המידע באתר זה רלוונטי, חשוב ומועיל ככל שיהיה, אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, אינו מהווה עידוד לנקוט בפעולה משפטית או להימנע ממנה וכמובן אינו תחליף לפגישה אישית, רגישה, אמפתית ודיסקרטית עם עורך דין דורון ויינרייך. כל נקיטת פעולה או הימנעות ממנה מבלי להתייעץ לפני כן עם עורך דין הינה על אחריות מבצע הפעולה או הנמנע ממנה בלבד.